忍者ブログ
素材置場、伪妆遊戏
2017/08/20 (Sun)09:05
×

[PR]上記の広告は3ヶ月以上新規記事投稿のないブログに表示されています。新しい記事を書く事で広告が消えます。

2010/05/24 (Mon)14:06


好耐冇用翻個標配感覺又幾好~~
果日全家好歡樂~簡單的交換禮物過後儀式就正式完成!



+小插曲+壹
呵呵~我這個哎呀細佬真系比佢激暈~都唔知話知可愛定系太有生意頭腦
居然咁快就想將你家姐我賣了??話介紹個酒店大亨比我,等我嫁比佢
理由就是以後去大酒店可以唔使埋單。。。黑線。。哈哈哈哈笑鬼死我了|||
你得吖你~~(笑)

+小插曲+貳
總收入俾人爆咗大鑊|||
雖然知情人都系度同我兜。。。不過好無奈lor||||OYZ
免不了要被“查問”一下。。。
還好一直都維持“大花灑”的形象,雖然事實都相差無幾。。。
總之就。。。讀好書再講!



飯局結束后終於滴起心肝去左買相機配件
同O子換咗個新歸宿~方便&保護性能強多了~~~////
單反果然系一個坑。。。要買的東西可多著呢(望天)
繼續努力賺錢加強裝備~@!

哈哈哈!稿費稿費!又有進賬了~~》3《




關於小喵的事
該說的都系圍脖上說了
只希望肥妹快點打起精神來就好~還要養好身體!
多謝咁多位一直關心我地好朋友們~



CK我地未買既嘢下次都穩個時間出來買埋佢啦~
摞荔枝今次我一定唔會放你飛機架啦!哈哈~
隊長~我地快D出黎見面啦!XDD

以上咁多位...食飯再傾!~XD

拍手[0回]

PR
Comment
Name
Title
Color
Mail
URL
Comment
Pass   Vodafone絵文字 i-mode絵文字 Ezweb絵文字
この記事へのトラックバック
この記事にトラックバックする:
39  38  37  36  35  34  33  32  31  30 
♪時♪
07 2017/08 09
S M T W T F S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
♪Master♪
HN:
AIO
性別:
非公開
趣味:
摂影、旅遊
自己紹介:
♪::爱::♪
Vocaloid
Pop'N
Mr.Fullswing
Alice in Wonderland
MF

♪::萌::♪
Gregorian
Vocaloid
夏目友人帳
AnnaSui
Burberry
Kiss Me
Jetoy

♪::Plan::♪
zone-00 大大哥(和) 50%
地狱犬(和) 99%
StarrySky 花嫁君 100%
鬼 100%
夏目友人帳 前世 0%
明3(私影)难兄难弟 99%
私服 100%
K-O鼓手 100%
擔大旗姐弟 100%
POP'N(計畫中...)


♪::Gift Plan::♪
家姐的女人(喂)
二代細佬的皮裝=..=
三代細佬的未解決XDD
阿妹的風情萬種(我決定圍觀= =+)
♪樂♪
♪偽♪
♪言♪
♪記♪
围脖
♪國♪
free counters
♪足♪
♪跡♪
忍者ブログ [PR]